Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,00,-

Inkl.mva - eks. frakt

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva

Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.

 

 

2. FRAKT

Alle ordrer sendes med Bring/PostNord og er på vei til deg innen 2-3 dager fra bestilling.

Vi har en fast fraktpris på 49,- Ordrer med en verdi over 1000,- sendes FRAKTFRITT.

Ordrer til kunder som har postadresse 6475 MIDSUND, leveres gratis.

NB! Husk å gå inn på "Vis flere fraktalternativer" og kryss av "Gratis levering i Midsund" ved bestilling.

Du har mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Er varene kjøpt som gave, kan gaven leveres direkte til mottaker.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 250,-

Kunder på Svalbard 
Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir alle bestillinger fra Svalbard belastet med dette gebyret som f.t. er kr 190,- . Også bestillinger som kvalifiserer til fri frakt vil bli belastet for dette gebyret.

 

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.

Når du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

Adresse: Innsidevegen 719, 6475 Midsund

 

4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

STRIKKEHOLMEN

Postadresse: Innsidevegen 719, 6475 Midsund

Mail:  info@strikkeholmen.no